De ce avem nevoie de review-urile clienților ?
Atunci când doriți să găsiți un nou restaurant, probabil întrebați un prieten. Pentru un hotel, va uitați la comentarii pe site-uri specializate. Părerea clienților este o sursă de informații de încredere. Această informație servește pentru a valida deciziile cumpărătorilor și demonstrează modul în care funcționează un produs/ serviciu în situații din viața reală.
40% dintre consumatori se așteaptă să vadă comentarii atunci când caută produse și servicii.
Feedback-ul de la clienți oferă, de asemenea un factor important care demonstrează că consumatorii sunt mulțumiți și ce poate fi îmbunătățit pentru a atrage mai mulți utilizatori. 3Servicii promovează loialitatea față de brand și te ajută să te implici în discuțiile despre compania dumneavoastră.
Aceste discuții pot ajuta utilizatorii să cunoască mai bine serviciile oferite.
În mod similar, deoarece firmele pun un accent mai mare pe marketing de conținut, comentariile acționează ca un canal independent pentru conversație, care poate promova brand-ul fără nici un cost. Aceste schimburi de opinii sprijină eforturile de a vă expune la un public mai larg.
În plus, 3Servicii asigură comentarii de încredere, verificate, doar din partea clienților care au beneficiat de serviciul respectiv.
Atunci când un client spune ca un serviciu este bun, ceilalți clienți tind să aibă încredere, în schimb, în cazul în care un furnizor spune ca serviciile lor sunt cele mai bune, utilizatorii au o reticență a considera acest punct de vedere. In acest fel, comentariile ridică încrederea de cumpărare, permițând potențialilor cumpărători o perspectivă asupra serviciilor prin confirmarea prealabilă a calității serviciului respectiv.
Uneori, firmele sunt sigure de avantajele față de competitori și de review-urile clienților; cu toate acestea, ele sunt importante pentru a promova încrederea, a stabili conversații reale, a învăța din feedback-ul clienților, și a experimenta beneficiile de cumpărare sociale.
Review-uri ajuta la menținerea cumpărătorilor informați, în scopul de a lua cele mai bune decizii de cumpărare posibile, dar, de asemenea, oferă recompense neașteptate pentru companiile în sine.